به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان نائین، در این دیدارکه با هدف گرامیداشت مقام قضاوت و تکریم تلاشگران عرصه عدالت برگزار شد، رئیس اداره بهزیستی شهرستان نایین ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، از خدمات و تلاشهای مجموعه دستگاه قضایی در برقراری عدالت و رسیدگی به امور مردم قدردانی کرد.
در ادامه این نشست، طرفین بر ضرورت تقویت تعامل و همکاری میان دستگاه قضایی و بهزیستی به منظور حمایت مؤثرتر از اقشار آسیبپذیر جامعه تأکید کردند و راهکارهای عملیاتی برای توسعه این همکاریها مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است اداره بهزیستی با هدف تحقق عدالت اجتماعی و حمایت از خانوادهها و افراد در معرض آسیب، همواره در کنار نهادهای مردمی و حاکمیتی برای ارائه خدمات تخصصی و اجتماعی تلاش میکند.













نظر شما